خوش آمدید
⚠️🔴 اطلاعیه بسیار مهم جهت فارغ التحصیلان دارالفنون ⚠️🔴
١٤٠١/٠١/٢٥

باسمه تعالی
 
اطلاعیه بسیار مهم دانش آموختگان (فارغ التحصیلان) دارالفنون
 
 با توجه به احتمال توقف فعالیت دانشگاه در سال 1401، لذا از کلیه دانش آموختگان عزیز دارالفنون که تاریخ فراغت ایشان حداکثر تا 1400/06/31 و قبل از آن بوده است، دعوت می گردد، تا جهت بررسی و اعلام وضعیت نهایی پرونده فراغت خود از سوی دانشگاه، نسبت به تکمیل و ارسال فرم بررسی وضعیت پرونده فراغت زیر از طریق سایت رسمی دانشگاه اقدام نمایند.

نکات مهم:

1- با توجه به ثبت و بررسی اطلاعات دانش آموختگی در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، فرآیند ثبت، بررسی، تائید و آماده سازی دانشنامه های فارغ التحصیلان به طور متوسط حدود 1 سال به طول خواهد انجامید.

2- ارائه درخواست رسمی اصل مدرک تحصیلی (دانشنامه) توسط دانش آموختگان و از طریق تکمیل فرم ذیل و یا مراجعه حضوری، جهت بررسی پرونده فراغت و ثبت اطلاعات در سامانه سجاد الزامی می باشد.

3- هزینه ثبت، بررسی، تائید و آماده سازی دانشنامه های فارغ التحصیلان طبق مصوبه وزارت عتف، مبلغ 800/000 ریال می باشد که همکاران دانشگاه نحوه واریز و اعلام آن را به دانش آموختگان اطلاع خواهند داد.

4- در تکمیل فرم ذیل نهایت دقت را داشته باشید چون در صورت بروز مغایرت، امکان بررسی پرونده وجود نداشته و امور فراغت با کندی مواجه خواهد گردید.

5- جهت دریافت دانشنامه مدارک ذیل مورد نیاز است:
اصل مدرک و تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی (گواهی موقت قابل قبول نمی باشد) – اصل مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) – حضور شخص فارغ التحصیل (یا وکیل قانونی او با وکالتنامه رسمی و معتبر) – اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان).

 
👇  کلیک کنید 👇

  همچنین دانش آموختگان عزیز جهت بررسی وضعیت پرونده فراغت خود می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 لغایت 13 با شماره 02833373815 و داخلی های 211 (خانم اسماعیلی) ، 111 (آقای عبابافها) و 208 (خانم دواشی) تماس حاصل نمایند.


 
روابط عمومی دانشگاه غیردولتی دارالفنون

0   0 

نام *
ایمیل *
پارامترها
نظر *
کد تصویری

نظر شما با موفقیت ثبت شد.
ثبت نظر با خطا مواجه شد.
کد تصویری اشتباه است.
لطفا وارد سیستم شوید.